16 juni, 2010

Jag ger mig själv dispens


Föräldrar till kolikbarn och som är ensamma med sitt barn på båten behöver inte returnera vagnen (som man kör sin packning på), omedelbart efter användning. Det har jag bestämt aldeles själv idag och tackar marinan på förhand för att den håller med. Förutom att Piraten och jag tränade på att sova, amma och leka på min båt, så fick jag också lite små-saker gjorda. Ungefär en halvtimmes jobb fick jag gjort på fyra timmar. Men så har jag tack och lov ställt in seglingen på söndag. Jag hinner inte bli klar. jag är inte bara förälder, jag är kolikförälder.

1 kommentar:

Helena, Quince och Otto sa...

hm... kolikförälder men till världens bästa bebis <3
jag tycker du är så klok, det blir många härliga seglingar med en Pirat som från början fått positiv bild av båten. Ha en härlig sommar!