16 november, 2011

Konserverad?











Båtmekanikern, Piraten och jag gjorde ett försök till att konservera motorn förra helgen. Det brukar ju alltid gå så bra. Men enligt Båtmekanikern så säger inte termostaten till när motorn blir varm och det kan betyda att glykolblandningen inte passerat hela systemet. Jag måste sätta mig in i detta ordentligt och eventuellt byta termostat. Men det är ju ingen som kollat det tidigare år, vad jag kommer ihåg. Jag kollade inte förra året om termostaten fungerade eller inte. Hm... Så nu vet jag inte om WP är ordentligt konserverad. Men han måste ju ha rätt Båtmekanikern. Med ett sådant namn som Båtmekanikern så har jag liten anledning att ifrågasätta hans tveksamheter. Trots att han är min sambo.

1 kommentar:

G.J sa...

Fresh water pearls can show their royalty by their looks
freshwater pearls