02 december, 2008

Vinnande bild "ensamsegling" i kategori "känsla"


Med den här bilden, som jag tog i slutet av september, vann jag kategorin "känsla" i årets fototävling som utförs av QSS, Quinnliga segelsällskapet. Totalt kom jag på andra plats. Så här skriver juryn: vi i juryn tyckte verkligen om dina foton, så pass att jag har nöjet att meddela att du vunnit i kategorin "känsla" med fotot "ensamsegling". Igår var det prisutdelning och jag fick en mugg från Nautiska Magasinet med en bild av Blockhusudden. Det var en speciell känsla att ensamsegla så jag är supernöjd att jag fångade det på bild. Priset är perfekt för jag saknade en porslinsmugg i båten. Nu har jag tre - en till mig och en till varsin gast. Tick, tack. Se bilden i större format genom att klicka på den.

Inga kommentarer: